Do oficjalnej aplikacji Banggood, którą możecie pobrać bezpośrednio z Google Play lub App Store właśnie zintegrowano potężną funkcję przetwarzania obrazu za pomocą Huawei Machine Learning (ML), która umożliwia użytkownikom wyszukiwanie produktów w sklepie za pomocą zdjęcia. 

Banggood to jedna z pierwszych platform na świecie, która wdrożyła zestaw Huawei ML Kit, będącego częścią nowego ekosystemu HMS Core 4.0 Huawei Mobile Services. System ten został pokazany po raz pierwszy na niedawnej konferencji Huawei Global Analysts Summit 2020, która odbyła się pod koniec maja tego roku.

HMS Core 4.0 wykorzystuje moc machine learningu, aby umożliwić producentom dostarczanie swoim użytkownikom jeszcze bardziej inteligentnych rozwiązań, które jednocześnie poprawią komfort użytkowania aplikacji oraz samych zakupów.

Za pomocą aplikacji Banggood użytkownicy mogą zrobić zdjęcie produktu lub przesyłać zdjęcia zapisane wcześniej na ich urządzeniu, a nawet użyć tych znalezionych na mediach społecznościowych, aby szybko przeszukać sklep w poszukiwaniu danego produktu.

W Banggood nasi użytkownicy są w centrum wszystkiego, co robimy. Naszą misją jest dostarczanie kompleksowej platformy zakupów online z niezrównanym poziomem usług i doświadczeniem użytkownika” – powiedział Aaron Chen, dyrektor generalny Banggood.

Sprawdziłem na szybko jak funkcja ta w rzeczywistości działa i muszę przyznać, że jest to dość interesujące. Po wykonaniu kilku zdjęć nigdy się nie pomyliła, a jeśli nie znalazła identycznego przedmiotu, to zawsze były to produkty bardzo blisko powiązane z tym, który widnieje na zdjęciu.

Jako kompleksowa platforma zakupowa Banggood jest liderem w transgranicznym handlu elektronicznym od ponad dziesięciu lat i ma ekspansywną, globalną bazę użytkowników. Aplikacja sklepu może się obecnie pochwalić użytkownikami w ponad 200 krajach i odwiedza ją codziennie ponad 10 milionów odwiedzających, ale firma wciąż szuka nowych sposobów na poprawę jakości zakupów.