Hologramy mogą być o krok bliżej do urzeczywistnienia, ponieważ Cisco przesuwa granice technologii hologramowej poprzez zwiększenie liczby używanych kamer. Podczas testowania hologramu, został on opisany jako “Zoom na sterydach”.

Streszczenie artykułu.

  • Cisco stara się poprawić sposób ustawiania hologramów poprzez dodatkowe kamery.
  • Technologia hologramowa, którą udało się ustawić Cisco, została nazwana “Zoom na sterydach”.
  • Cisco zwiększyło liczbę klatek na sekundę z 30 do 60 FPS.

Podczas gdy świat przesuwa się w stronę metawersji, Cisco robi krok naprzód, testując technologię hologramów. Hologramy odgrywają ważną rolę w wirtualnym świecie, ponieważ pozwoliłyby jednostkom na stworzenie wirtualnej reprezentacji samych siebie.

Podczas gdy Zoom odegrał ogromną rolę w cyfrowym połączeniu, Cisco planuje pójść o krok dalej, zapewniając alternatywę dla łatwo dostępnej technologii, która łączy ludzi z metawersją.

Dotychczas tworzenie hologramów za pomocą technologii AR było ograniczone ze względu na obecne praktyki. Dzięki dodaniu nowych kamer, Cisco było w stanie uaktualnić obecne praktyki, aby stworzyć bardziej realistyczną reprezentację uczestników.

Cisco zmodernizowało ustawienia kamery, co zaowocowało wyższymi FPS-ami

Chociaż Cisco wykorzystało technologię Microsoftu do stworzenia hologramu, to jednak udało im się użyć jej w sposób, który zapewnił im bardziej realistyczne podejście do metawersji. Poza Microsoftem, inne firmy, takie jak Apple, mogą pracować nad zestawami słuchawkowymi AR, aby zapewnić użytkownikom dostęp do metawersji.

Cisco uznaje znaczenie hologramów i zdecydowało się na unowocześnienie konwencjonalnego układu 9 kamer do układu 60 kamer. Pozwoliło to na uchwycenie większej ilości kątów, czego efektem jest wysokiej rozdzielczości reprezentacja użytkowników hologramu.

Projekt nadal wykorzystywał okulary Microsoftu Hololens AR drugiej generacji, aby dać uczestnikom dostęp do hologramu. Chociaż nie jest to to samo, co można by się spodziewać w filmach sci-fi, projekt nadal był w stanie replikować realistyczne wirtualne reprezentacje osób.

Dobrą rzeczą w projekcie jest to, że nie tylko był w stanie replikować ustawienie hologramu, ale był również w stanie zwiększyć ustawienie klatek na sekundę (FPS), co sprawiło, że wyniki były bardziej realistyczne.

Zwiększono częstotliwość odświeżania obrazu z 30 FPS do 60 FPS, podwajając jego grafikę i poprawiając rozdzielczość. Jest to niezwykle ważne przy tworzeniu metaverse, ponieważ realizm odgrywa ogromną rolę w tym, jak odbierane są wirtualne reprezentacje.

Podejście do metawersji z realizmem

Celem metawersji jest zapewnienie meta-rzeczywistości lub alternatywnej reprezentacji rzeczywistości w sferze wirtualnej. Im bardziej realistyczne stają się hologramy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostaną zaakceptowane przez ludzki mózg jako rzeczywistość.

Przypadki użycia hologramów rozciągają się od świata zawodowego do akademickiego, a nie wspominając o tym, że rozrywka również odgrywa ogromną rolę. Wraz z rozwojem metawersum, coraz więcej firm pracuje nad tym, aby technologia ta była bardziej realistyczna, możliwa do zaadaptowania i skalowalna do zastosowań obejmujących wykłady, spotkania, a nawet zwykłe spotkania.